Bed & Breakfast in Belgium

français Nederlands English

U bent hier :Home>Press Release 2013

Press Release 2013

NIEUWE REFERENTIE “MADE IN BELGIUM”

Bed&Belgium: de beste selectie van gastenkamers op de mooiste plekken in België.

“Er zijn er zo veel andere,” hoor ik u denken...

Inderdaad, op de markt voor e-toerisme is heel wat concurrentie, maar slechts weinig van die concurrenten kunnen prat gaan op een LOKALE structuur en op 20 jaar ervaring op de Belgische markt voor toerisme!

I love Belgium - Saint Valentin

Door het groeiende succes van Bed & Brussel en Brussels Destination heeft onze kleine, 100% Belgische structuur onlangs zijn nieuwe website bedandBelgium.com gelanceerd en het aanbod, dat tot nog toe beperkt was tot onze hoofdstad, wordt nu tot de rest van het land uitgebreid.

Een selectie van zwarte, gele, rode B&B's, gerangschikt per stad en gekozen op basis van uiteenlopende criteria, zoals charme, onthaal op maat of locatie.

Gastenkamers hebben al enkele jaren de wind in de zeilen. De Belgen staan bekend om hun gastvrijheid en steeds vaker openen ze met plezier de deuren van hun huis om er gasten te verwelkomen.

Bezoekers verlangen naar contact. En als ze dan ook nog eens kunnen rekenen op de aanraders van Mary, Vincent en hun kinderen, smullen van de zelfgemaakte jam van Elsje of veel kunnen leren van Micheline, die verzot is op tuinieren en bloemendecoratie, dan wordt een B&B een must! Elke gastenkamer is een unieke plek bij unieke eigenaars.

Nog een voordeel van gastenkamers is dat u, als u bijvoorbeeld een kamer nodig hebt voor uw Ierse schoonmoeder of onderdak zoekt voor uw Franse vrienden die naar uw huwelijk komen, u altijd wel een gastenkamer vindt in uw buurt, en voor een prijs die in uw budget past!

In tegenstelling tot de huidige boekingsites hecht het team van Bed&Belgium enorm veel belang aan contact met zijn klanten en eigenaars.

Welke voordelen zijn er voor de klanten?

• Persoonlijke begeleiding op maat voor elke stap van hun verblijf (zoeken, reserveren, betalen, ...);

• Een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding het hele jaar door;

• Service op maat die inspeelt op de verwachtingen van de klant;

• Hulp ONLINE en OFFLINE (chat, video, ...);

• Vergaren van betrouwbare meningen over de kamers.

Welke service bieden we aan de eigenaars?

• Ondersteuningen permanente beschikbaarheid;
  • Bijstand en advies (decoratie, belastingen, wetgeving, ...);Grote zichtbaarheid;
  • Online agenda;
  • Laagste commissielonen op de markt;
  • Een degelijk netwerk dat zijn sporen elk jaar opnieuw verdient.

Niet minder belangrijk is dat we dankzij onze mobiliteitspartner TagTagCity ook aanwezig zijn op smartphones en tablets.

Verder zijn we voortdurend op zoek naar charmante of ongewone B&B's, naar kwaliteitsvolle gastenkamers
(mooie ruimtes, verzorgde decoratie, omgeving, netheid) waar Belgische en buitenlandse klanten, “citytrippers” en zakenlui welkom zijn.

Indien u eigenaar bent van zulk een plek of een van die magische plekken kent, contacteer ons dan via: Info@BedandBelgium.be.

Bed&Belgium wil de “couleur locale” hoog in het vaandel dragen, gelooft in de waarde van menselijke betrekkingen en wil de “Belgian attitude” voor het voetlicht brengen.

Maïté en haar ouders, eigenaars van een gastenkamer in Jodoigne, getuigen:

Bab-Maite

“Menselijk contact en het plezier om een uitzonderlijke locatie te delen, dat zijn onze voornaamste drijfveren. We maken graag kennis met mensen – toeristen of zakenlui – van alle horizonten”.

Wie zich ook aan de gastvrijheid wil wagen en net zoals Maïté houdt van nieuwe ontmoetingen, hoeft niet te twijfelen: neem gerust contact op met het team van Bed & Belgium viaInfo@BedandBelgium.be

Bekijk ook onze twee minuten durende video met uitleg, of onze nieuwtjes en tips op onze Facebook-pagina.

Onze andere diensten:

Bab-BrusselsDestination

Bab-BedandBrussels

More than a bed in Brussels

The reference to find your BnB in Brussels

Enkele interessante cijfers:

• 20 jaar ervaring.
  • Databank met meer dan 750 kamers.
  • Verblijven van 1 nacht tot 6 maanden.
  • Prijzen vanaf 15 EUR per nacht.
  • 3 websites.
  • Meer dan 20.000 bezoeken aan onze websites in 2012.
  • Meer dan 1250 unieke bezoekers per dag op onze verschillende websites.

Picto_01Picto_02Picto_03Picto_06Picto_04Picto_05

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Laurence Dekeijser op het nummer +32 2 646 07 37 of via e-mail: Info@BedandBelgium.com

Fichiers à télécharger

Laatste gezien kamers